ייצור קופסאות ואריזות קרטון - צורה לרעיונות שלך

 

לוחשים לרעיונות

רעיון ענק. מזדחל אלייך. מפתיע אותך. איך לא חשבת עליו קודם. מהר. למצוא עט. למצוא פיסת נייר. למצוא משהו. שלא יעלם. מנסה לתפוש אותו במעופו. הוא משנה כיוון. מנסה לאחוז בו. הוא מחליק. נוזל לך בין האצבעות. חלקלק. חמקמק. נו, שיכנס כבר לקופסה. הוא בורח. בכל רגע נתון מופיעים בעולם מליוני רעיונות. נהדרים. אמיצים. נכונים. הם מבליחים כמו מטאורים, חוצים את האטמוספרה במהירות. ואז הם נעלמים. נעלמים כי לא מחברים אותם לקרקע. נעלמים כי לא נותנים להם לעוף. נעלמים כשלא מדברים אתם. נעלמים כשלא נותנים להם יד.
 

יש לך רעיון?

יש לך רעיון. הוא נהדר והוא שלך. והוא כאן והוא עכשיו. אם לא יהיה בקופסה הוא לא יהיה. הוא יעלם. אם לא תהיה לו צורה הוא לא ייראה. הוא יתפוגג. הוא רעיון של קופסה. הוא פשוט לא יודע את זה. צריך לתת לו צורה. צריך לתת לו חיים.

יש לנו פיתרון

אנחנו מדברים עם רעיונות. הראש שלנו בעננים, אבל הרגליים תמיד על הקרקע. אנחנו יודעים לחלום. אבל חיים בעולם האמיתי. אנחנו מבינים אותך ומכירים את הצרכן שלך. אנחנו השותפים שלך לדרך. משלב הרעיון ועד הצרכן הסופי. ממוצר המדף ועד המוצר החדש. מסתם עצה טובה ועד פתרון טוטלי והפקה מלאה. היכן שצריך שם אנחנו נמצאים.
 

מה צריך לדעת?

שני הפרמטרים המהותיים ביותר בכל פרויקט הם הצורך והתקציב. הצורך כולל את כל המשתנים המחברים בינך לבין המוצר שלך לבין הצרכן שלך. היכן אתם נפגשים ומתי? מה מהות המפגש? מה אתה רוצה ממנו? מה אתה צריך ממנו? איזה מסר אתה רוצה להעביר לו. כל אלה גלומים במוצר שלך ובפתרון שלנו. התקציב הוא נגזרת הבסיס לחלק גדול מן ההחלטות בפרויקט. מסוג הפתרונות, דרך בחירת החומרים, לוחות זמנים ועוד נגזרות.
אנחנו לא מפחדים מאתגרים ואנחנו מנסים להעמיד פתרון הולם לצורך, כמעט בכל תקציב נתון.

מה צריך לקחת בחשבון?

בסוף הכול פשוט. אבל בדרך יש לא מעט פרמטרים מהותיים שצריך לקחת בחשבון. עמידות. שינוע. אריזה. מיקום. בינוי-הקמה. אורך חיים.

איך בנוי פרויקט?

תחקיר ואפיון, בריף, קונספט, תכנון תוכנית, סקיצה, גרפיקה ודפוס, מודל, מבלט, יצור, אריזה, שינוע, הקמה, סיכום פרויקט. בלעדיך זה לא אותו הדבר. אנחנו נשתף אותך בתהליך ונחלוק אתך את כל הידע. אנחנו נשלוף לך את הרעיון מהראש, אבל נחסוך ממך את כאבי הראש. אנחנו נעשה בשבילך הכול, אבל ניתן לך כלים עצמאיים.
ככה. פשוט. בלי קסמים ובלי סודות. ביחד, אנחנו נותנים צורה לרעיונות שלך.

לקחנו בחשבון

אריזה

אריזת המוצרים הנה נגזרת של משתנים רבים ומהותיים כדוגמת: מידת ה"שבירות" של המוצרים, אופי השינוע וההובלה, העמידות הנדרשת לאורך זמן ועוד. סוגיית האריזה הנה כה מהותית עד כי בפרויקטים רבים אנו מתעקשים לבצע את האריזה על ידינו. רק כך נוכל להבטיח את שלמותו ואת איכותו של המוצר הסופי, שיפגוש את הצרכן.

שינוע

בסוף היום כולנו רוצים שהמוצרים שלך יגיעו בשלום ליעדם. המרחק, הזמן ומידת הרגישות של המוצרים, הנם משתנים מהותיים לעמידה במשימה. הבחירה באמצעי השינוע המתאים היא קריטית. היא משפיעה על בחירות אחרות כדוגמת צורת האריזה, ומשליכה באופן ישיר על העלות הכוללת של הפרויקט, קרי התקציב.

מיקום

היכן ימוקמו המוצרים? במקום פתוח או במקום סגור? מה תנאי התאורה במקום? מה הפרמטרים האקלימיים? (לחות, טמפ' שיא, שינויי טמפרטורה וכו'). בתכנון המוצר נלקחים בחשבון פרמטרים רבים הקשורים במיקומו של המוצר הסופי. לפרמטרים אלו משמעויות שונות ומשונות ביחס לבחירת החומרים, העיצוב, וכמובן התקציב.

בינוי והקמה

קל מאד לתפוש כיצד ההקמה והבינוי המקצועיים במפעל או באתר הלקוח, הינם מהותיים בפרויקטים גדולים ומורכבים. אבל הניסיון מלמד שגם בפרויקטים "פשוטים" יותר, ההרכבה הנה סוגיה קריטית בהיבטים של זמן, עלות ואורך חיי המוצר. במקרים רבים אנו מתעקשים לטובת הלקוח על הרכבה אצלנו או בפיקוחנו. במקרים אחרים בהם המוצרים פשוטים יותר וההרכבה מתבצעת ע"י הלקוח, אנו מנסים לפשט את המוצר, בכדי להקל על הלקוח בהרכבה.

אורך חיי המוצר

מה אורך החיים שאנחנו מיעדים למוצר, מרגע הצבתו אצל הלקוח ועד המפגש עם הצרכן הסופי. מה אורך החיים שאנחנו מיעדים למוצר אצל הצרכן שלך? התשובות לשאלות הללו מכריעות ביחס לבחירות השונות בחומרים, בצורת עיבוד, באריזה, בשינוע וכמובן משליכות באופן ישיר על התקציב.

ככה בונים פרויקט

התחלה:

תחקיר ואפיון

בשלב התחקיר אנחנו דולים את כל האינפורמציה הרלוונטית לפרויקט. צרכים, מטרות, קהלי מטרה, מסגרת תקציבית ופרמטרים מהותיים, כדוגמת: השינוע, המידוף ועוד. בשלב האפיון אנו אוספים את כל פיסות המידע המצויות בידינו, ומרכיבים את תמונת העולם שלנו לתוך הבריף.

בריף

הבריף הוא נייר עמדה המסכם את תמונת העולם שלנו ומציג בצורה קצרה, פשוטה וברורה, את האתגר העומד בפנינו. או בעברית: מה אנחנו מחפשים ולאן אנחנו הולכים.
 

קונספט

הקונספט הוא התשובה לבריף. כלומר, הקונספט הוא הפיתרון או הפתרונות שאנו מציעים לך. הקונספט מגלם בתוכו את הרעיון המרכזי (רעיון העוגן) ואת המהויות האופרטיביות (דרך הביצוע).
 

סקיצה

הסקיצה הנה הדרך המוחשית להצגת הקונספט. בשלב הסקיצות אנחנו מציגים בפנייך בצורה ויזואלית, מספר פתרונות ומספר כיוונים, ומקבלים יחד איתך את ההחלטה "לאן הולכים".

אמצע:

תכנון תוכנית

לאחר שבחרנו בפיתרון המתאים לנו, אנו יכולים לפנות ולייצר תוכנית מדויקת למוצר הסופי. התוכנית משמשת לבניית המודל ולבניית השטנץ.
 

מודל

מודל 1:1 המדמה את המוצר הסופי, מאפשר לבחון את המוצר פיזית, בעזרת כל החושים, ואף להכניס תיקונים אחרונים, במידת הצורך.

גרפיקה ודפוס

בשלב זה "מלבישים" את מודל המוצר הערום בגרפיקה הרלוונטית. מבלט ה"שטנץ" בשמו המוכר יותר, הוא למעשה תבנית לחיתוך ע"פ תרשים מדויק. תבנית זו משמשת את המכונות שעל רצפת הייצור.

ייצור

זהו, יש לנו שטנץ. אפשר לגשת לתהליך הייצור במפעל. בסופו מתבצעת בקרת איכות מחמירה וקפדנית.

סוף

אריזה

אורזים את המוצרים הטריים. האריזה מתבצעת בהתאמה לפרמטרים שעלו כבר בשלב האפיון (דרך השינוע, מידת השבירות ועוד).

שינוע

משנעים את המוצרים מן המפעל אל אתר הלקוח, או לכל מקום אחר. השינוע יכול להתבצע באמצעותנו (כחלק מן ההפקה הכוללת), באמצעותך, או באמצעות גורם חיצוני, לבחירתך.

הקמה

בפרויקטים מורכבים יותר אנו על עצמנו גם את נושא הרכבת המוצרים ואריזתם. במפעל, באתר הלקוח ובכל מקום אחר שיידרש.

סיכום

פרויקט זה לא נגמר עד שזה נגמר. רק לאחר שנשב יחד איתך וננתח את תהליך העבודה, איכות התוצרים, העמידה בציפיותיך, מידת שביעות הרצון שלך, רק אז נוכל להפיק מסקנות. ולקחים להמשך, ונדע שפרויקט מוצלח נוסף מאחורינו.

למידע נוסף ולבירורים חייגו: 
03-5503446

 
 
 
 
 
צור קשר
 
השדות המסומנים ב- * הם שדות חובה
 
* שם:
 
  טלפון:
 
* אימייל:
 
  הערות:
 
 
 
 
 
 
 
דברו איתנו
 
 
 
03-5503446